Kunderelasjoner, er det så viktig da?

For å oppnå vekst og økt lønnsomhet må enhver bedrift i dag satse på å investere i å bygge gode kunderelasjoner, da dette fører til mer tilfredse kunder og økt lønnsomhet.

Å forstå hvordan du får en god relasjon til kunden hjelper deg til å skape høyere kundetilfredshet. Det holder lenger ikke å gjennomføre aktiviteter og beslutninger basert på magefølelsen. Tilgang til riktig kundedata og nøkkelinformasjon er kritisk for å oppnå dette.

 


Ønsker du å vite mer?

Hvordan skape fantastiske kunderelasjoner?

I den webinaret får du:

Henning Kind Petersen (Salgsdirektør i SuperOffice Norge) kommer og deler sin kunnskap om hvordan du kan bygge og skape konkurransefordeler gjennom kunderelasjoner. Du vil bli presentert 4 hovedutfordringer inkludert løsninger du vil møte i prosessen med å skape fantastiske kunderelasjoner.